Internetowe biuro obsługi klientów (e-bok) to aplikacja przygotowana specjalnie dla naszych klientów. Za jej pomocą można szybko i łatwo:
- przekazać swoje uwagi do administratorów,
- zapoznać się z informacjami dla Klientów sieci,
- sprawdzić swoje aktualne transfery,
- sprawdzić i zauktualizować dane osobowe,
- sprawdzić stan płatności,
- wydrukować pocztowe polecenie zapłaty.
Aby mieć dostęp do usługi e-bok potrzebny jest identyfikator (login) oraz hasło. Zarówno jedno jak i drugie otrzymali Państwo wraz z jednym z rachunków za internet. Jeśli jednak nie posiadają Państwo tych danych prosimy o kontak z administratorami sieci pod numerami 609-031-386, 691-772-440 w celu nadania nowego identyfikatora oraz hasła. Proszę pamiętać o zmianie hasła po pierwszym zalogowaniu się do systemu.
zapraszamy do korzystania z internetowego biura obsługi klientów
|