• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Idea działania elektronicznego biura obsługi klientów (e-bok)

  • System udostępnia użytkownikowi za pośrednictwem przeglądarki WWW informacje rejestrowane przez operatora bezpośrednio
    w systemie oraz importowane z aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia rozliczeń z klientami.
  • System udostępnia zgromadzone dane w zależności od uprawnień nadanych użytkownikowi. W systemie przewidziane
    są 3 poziomy uprawnień:
  • Użytkownik – może przeglądać informacje zawarte w jego profilu, może aktualizować wybrane dane osobowe, może realizować zlecenia dotyczące jego konta.
  • Administrator – może modyfikować dane wszystkich użytkowników, może wprowadzać informacje do systemu, może dokonywać importu oraz eksportu danych z systemu, może dodawać nowych użytkowników do systemu.
  • Superadministrator – ma wszystkie uprawnienia administratora a ponadto może usuwać zatwierdzone dane z systemu.
  • Dane prezentowane w systemie mogą być zaimportowane z dowolnej bazy danych.
  • System posiada budowę modułową, dzięki czemu jego rozwój i dostosowanie do specyfiki działania użytkownika jest bardzo łatwe.

Planowane korzyści wynikające z wdrożenia projektu

  • Zarządzanie informacją i procesem komunikacji pozwala efektywnie nawiązać, rozwijać i utrzymać relacje z ludźmi, z którzy korzystają z Państwa usług.
  • Według badań niezależnej grupy analityków Insight Technology Group korzystanie z tego typu narzędzi należących do grupy CRM (zarządzanie kontaktami z klientem) powoduje obniżenie kosztów oraz skrócenie cyklu obsługi klientów.
  • Stworzenie wizerunku instytucji nowoczesnej, dynamicznie działającej, sprawnie zarządzanej, udostępniającej swoim Klientom
    i Partnerom nowoczesne narzędzia komunikacji oraz dbającej o swoich Klientów.
  • Usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą a Klientami.
  • Oszczędności finansowe realizowane poprzez obniżenie kosztów i skrócenie czasu potrzebnego na kontakty z Klientami.
  • Natychmiastowy dostęp do szczegółowych informacji dotyczących wybranego klienta lub grupy klientów.
  • Stworzenie repozytorium zawierającego informacje o wszystkich przeprowadzonych transakcjach i wszystkich obsługiwanych klientach.

Wymagania systemowe

  • Klient korzystający z aplikacji e-bok musi posiadać komputer wyposażony w przeglądarkę WWW oraz musi być podłączony do internetu (łącze stale, lub połączenie modemowe).
  • Dysponent aplikacji musi posiadać serwer obsługujący PHP oraz bazę danych MySQL. Istnieje również możliwość umieszczenia bazy danych oraz samej aplikacji na serwerach firmy f11-net. W takim przypadku do obsługi aplikacji wystarczy komputer wyposażony
    w przeglądarkę internetową oraz podłączony do internetu.
  • Kod źródłowy jest niezależny od wykorzystywanej platformy systemowej.

Bezpieczeństwo danych

  • Dane pobierane z bazy danych są przetwarzane w całości po stronie serwera a następnie przesyłane do przeglądarki uruchomionej
    u Klienta.
  • Dostęp do systemu jest zabezpieczony za pomocą procedury identyfikacji użytkownika (aby zalogować się do systemu konieczne jest podanie nazwy użytkownika oraz pasującego do tej nazwy hasła).
  • Wszystkie dane oraz zapytania do systemu przekazywane są w oparciu o bezpieczną transmisję danych wykorzystującą protokół SSL.
  • Cała transmisja pomiędzy systemem a użytkownikami jest szyfrowana.

Zakres funkcjonalny

  • Wprowadzanie i kontrola płatności klientów przez administratora systemu.
  • Sprawdzanie stanu konta oraz terminów płatności przez kllientów.
  • Drukowanie poleceń zapłaty na dostępnych w systemie wzorcowych drukach. Płatność może obejmować całość należności, lub też moze być dowolnie zmieniona.
  • Wysyłanie wiadomości przez klienta do administratora systemu (zgłaszanie awarii, itp).
  • Dodawanie i usuwanie klientów.
  • Zmiana danych klientów.
  • Analiza historii płatności poszczególnych klientów.
  • Zestawienie zaległości finansowych generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
  • Zestawienie płatności generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
  • Drukowanie zestawień zaległości finansowych dla poszczególnych klientów.
  • Przesyłanie wiadomości i komunikatów do wybranego użytkownika a także jednocześnie do wszystkich klientów.