• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Idea działania elektronicznego biura obsługi klientów (e-bok)

  • System udostÄ™pnia użytkownikowi za poÅ›rednictwem przeglÄ…darki WWW informacje rejestrowane przez operatora bezpoÅ›rednio
    w systemie oraz importowane z aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia rozliczeń z klientami.
  • System udostÄ™pnia zgromadzone dane w zależnoÅ›ci od uprawnieÅ„ nadanych użytkownikowi. W systemie przewidziane
    są 3 poziomy uprawnień:
  • Użytkownik – może przeglÄ…dać informacje zawarte w jego profilu, może aktualizować wybrane dane osobowe, może realizować zlecenia dotyczÄ…ce jego konta.
  • Administrator – może modyfikować dane wszystkich użytkowników, może wprowadzać informacje do systemu, może dokonywać importu oraz eksportu danych z systemu, może dodawać nowych użytkowników do systemu.
  • Superadministrator – ma wszystkie uprawnienia administratora a ponadto może usuwać zatwierdzone dane z systemu.
  • Dane prezentowane w systemie mogÄ… być zaimportowane z dowolnej bazy danych.
  • System posiada budowÄ™ moduÅ‚owÄ…, dziÄ™ki czemu jego rozwój i dostosowanie do specyfiki dziaÅ‚ania użytkownika jest bardzo Å‚atwe.

Planowane korzyści wynikające z wdrożenia projektu

  • ZarzÄ…dzanie informacjÄ… i procesem komunikacji pozwala efektywnie nawiÄ…zać, rozwijać i utrzymać relacje z ludźmi, z którzy korzystajÄ… z PaÅ„stwa usÅ‚ug.
  • WedÅ‚ug badaÅ„ niezależnej grupy analityków Insight Technology Group korzystanie z tego typu narzÄ™dzi należących do grupy CRM (zarzÄ…dzanie kontaktami z klientem) powoduje obniżenie kosztów oraz skrócenie cyklu obsÅ‚ugi klientów.
  • Stworzenie wizerunku instytucji nowoczesnej, dynamicznie dziaÅ‚ajÄ…cej, sprawnie zarzÄ…dzanej, udostÄ™pniajÄ…cej swoim Klientom
    i Partnerom nowoczesne narzędzia komunikacji oraz dbającej o swoich Klientów.
  • Usprawnienie komunikacji pomiÄ™dzy firmÄ… a Klientami.
  • OszczÄ™dnoÅ›ci finansowe realizowane poprzez obniżenie kosztów i skrócenie czasu potrzebnego na kontakty z Klientami.
  • Natychmiastowy dostÄ™p do szczegółowych informacji dotyczÄ…cych wybranego klienta lub grupy klientów.
  • Stworzenie repozytorium zawierajÄ…cego informacje o wszystkich przeprowadzonych transakcjach i wszystkich obsÅ‚ugiwanych klientach.

Wymagania systemowe

  • Klient korzystajÄ…cy z aplikacji e-bok musi posiadać komputer wyposażony w przeglÄ…darkÄ™ WWW oraz musi być podÅ‚Ä…czony do internetu (Å‚Ä…cze stale, lub poÅ‚Ä…czenie modemowe).
  • Dysponent aplikacji musi posiadać serwer obsÅ‚ugujÄ…cy PHP oraz bazÄ™ danych MySQL. Istnieje również możliwość umieszczenia bazy danych oraz samej aplikacji na serwerach firmy f11-net. W takim przypadku do obsÅ‚ugi aplikacji wystarczy komputer wyposażony
    w przeglądarkę internetową oraz podłączony do internetu.
  • Kod źródÅ‚owy jest niezależny od wykorzystywanej platformy systemowej.

Bezpieczeństwo danych

  • Dane pobierane z bazy danych sÄ… przetwarzane w caÅ‚oÅ›ci po stronie serwera a nastÄ™pnie przesyÅ‚ane do przeglÄ…darki uruchomionej
    u Klienta.
  • DostÄ™p do systemu jest zabezpieczony za pomocÄ… procedury identyfikacji użytkownika (aby zalogować siÄ™ do systemu konieczne jest podanie nazwy użytkownika oraz pasujÄ…cego do tej nazwy hasÅ‚a).
  • Wszystkie dane oraz zapytania do systemu przekazywane sÄ… w oparciu o bezpiecznÄ… transmisjÄ™ danych wykorzystujÄ…cÄ… protokół SSL.
  • CaÅ‚a transmisja pomiÄ™dzy systemem a użytkownikami jest szyfrowana.

Zakres funkcjonalny

  • Wprowadzanie i kontrola pÅ‚atnoÅ›ci klientów przez administratora systemu.
  • Sprawdzanie stanu konta oraz terminów pÅ‚atnoÅ›ci przez kllientów.
  • Drukowanie poleceÅ„ zapÅ‚aty na dostÄ™pnych w systemie wzorcowych drukach. PÅ‚atność może obejmować caÅ‚ość należnoÅ›ci, lub też moze być dowolnie zmieniona.
  • WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci przez klienta do administratora systemu (zgÅ‚aszanie awarii, itp).
  • Dodawanie i usuwanie klientów.
  • Zmiana danych klientów.
  • Analiza historii pÅ‚atnoÅ›ci poszczególnych klientów.
  • Zestawienie zalegÅ‚oÅ›ci finansowych generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
  • Zestawienie pÅ‚atnoÅ›ci generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
  • Drukowanie zestawieÅ„ zalegÅ‚oÅ›ci finansowych dla poszczególnych klientów.
  • PrzesyÅ‚anie wiadomoÅ›ci i komunikatów do wybranego użytkownika a także jednoczeÅ›nie do wszystkich klientów.